فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا:

شهدای مدافع حرم با بصیرت‌ترین افراد بودند / شهادت مزد مجاهدت صادقانه و عاشقانه است

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با بصیرت‌ترین افراد بودند گفت:شهادت مزد مجاهدت صادقانه و عاشقانه است.
کد خبر: ۹۲۵۲۲۶۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم سعید کمالی با اشاره به اینکه خداوند باب جهاد رابرای بندگان خاص خود باز می‌کند، گفت: انسان‌هایی که وارد میدان جهاد میشوند  راه کمال را به سرعت طی می‌کنند.

سردار رستمیان با بیان اینکه از استان‌های مختلف کشور، جوانان حسینی مسلک وارد میدان جبهه مقاومت شدند، افزود: شهدای مدافع حرم باهوش‌ترین و با بصیرت‌ترین  افراد بودند که از فرصت استفاده کرده و وارد میدان نبرد شدند.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با اشاره به حماسه کربلا ادامه داد: در حماسه کربلا عده‌ای به موقع وارد میدان شدند و عندربهم یرزقون شدند، عده‌ای هم با تاخیر وارد میدان کارزار شدند و نتوانستند به موقع انجام وظیفه کنند. عده‌ای هم دم از مسلمانی می‌زدند، ولی وارد میدان معرکه نشدند.

سردار رستمیان با تصریح براینکه شهدای مدافع حرم به موقع وارد میدان شدند، گفت: رزمندگان مدافع حرم که در مسیر اسلام ناب حرکت می کردند درمقابل بدترین و وحشی‌ترین انسان‌ها که نمایانگر اسلام اموی بودند، ایستادگی و مقاومت کردند.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با تاکید بر بصیرت اعتقادی، سیاسی شهدای مدافع حرم ادامه داد: شهید سعید کمالی چندبار برای اعزام به سوریه اصرار می کرد. با توجه به اینکه شهید از نظر اعتقادی و معنوی ویژگی های یک رزمنده برای ماموریت را دارا بود، اما می‌بایست  تخصص‌های لازم آموزشی را هم ببیند، ولی شهید مصرانه  میگفت من صدای هل من ناصر زینبی و صدای فریاد مظلومیت اهل بیت (ع) را میشنوم.

سردار رستمیان با اشاره به اینکه شهید کمالی مزد مجاهدتش را گرفته است، یادآور شد: شهادت مزد مجاهدت  صادقانه و عاشقانه است.

فرمانده لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با یادآوری اینکه پدر شهید مدافع حرم سعید کمالی از یادگاران دفاع مقدس است، خاطرنشان کرد: از دامان همین خانواده، انسانی تربیت می‌شود که در صحنه شام بلا نقش آفرینی می‌کند.

سردار رستمیان در پایان با اشاره به اینکه خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند، افزود: شهدا با مقاومت  و شجاعت در میدان نبرد  با دشمن ایستادند و خانواده شهدا هم امروز همدرد حضرت زینب (س) شدند که ما به خانواده شهدای مدافع حرم افتخار می‌کنیم.

به گزارش بسیج، سرهنگ دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا به همراه سردار ملکی مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده سابق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا و همچنین سرهنگ عسگر مجیدی معاون اجرایی سپاه کربلا شامگاه  شنبه ۷ تیرماه با حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم سعید کمالی در ساری، خبر بازگشت پیکر مطهر این شهید را به خانواده معزز وی اطلاع داد.
 
گفتنی است پیکر مطهر شهید مدافع حرم سعید کمالی از شهدای مدافع حرم کربلای خان طومان پس از چهار سال به آغوش وطن بازگشت. از این شهید والامقام یک  فرزند پسر به یادگار مانده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار